Lyckligare än lyckligast

2010-07-30 13:08:12 Allmänt

Gårkvällen kan man inte beskriva bättre än magisk. Helt fucking magisk!

Vi ställde oss vid scenen redan 1 och en halv timme innan, men vi fick ändå inte en så bra plats.
Så under halva konserten fick jag stå på tå för att ens kunna se något över de andras huvuden,
Men tack vare en sjukt snäll kille (som jag förövrigt aldrig fick chansen att tacka)
som erbjöd sig att byta plats med mig, så fick jag stå vid staketet!

Han läser nog knappast det här, men TACK så jävla mycket!
Det var jättesnällt av dig, det gjorde min kväll :)

SEN, efter konserten fick jag kramar & autografer av alla i dba
+ pontus som inte ens är med i bandet längre.

Som om det inte var nog så gick sångarna i sonic syndicate förbi.
Så vi snackade lite med dom & fick ett kort och en kram.


SJUUUKT bra kväll!


Alma

YAY<3

2010-07-30 14:32:49
http://almalindstrom.blogg.se/
Johanna

Aw va roligt det lät :D <3

2010-07-30 16:40:04
http://hoshihanako.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate