Död blogg.

2010-07-06 20:21:17 Allmänt
Min blogg är typ död. Har inte någon blogglust i huvudtaget just nu,
Dock ska jag försöka snabbsammanfatta de senaste dagarna för er.

Igår vid 8-tiden (på kvällen) så gick jag, alma & johanna till ica och köpte glass.
Sen satte vi oss på den lilla kullen vid ica & snackade, sjöng och hade trevligt.

Idag har jag jobbat och känt mig allmänt supertrött. En kort stund efter jag kommit hem,
så åkte jag, alma & johanna till myrorna för att se om det fanns något intressant.
Jag kom hem tomhänt, but no sad faces! : )

Imorgon så börjar den årliga stadsfesten här i Skellefteå. Känner mig sjukt pepp!
Vi får se om jag kikar förbi imorgon. Annars så drar jag dit på torsdagkväll.

Äsch, nu ska jag försöka vara social med folk! ♥

Bexi

Tack för din fina kommentar sötis :)

2010-07-06 21:47:11
http://bexibellamy.blogg.se/
Johanna

Tack! <3

Hoppas din blogg återuppstår, haha :D

2010-07-06 21:50:19
http://hoshihanako.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate