Ang. förra inlägget!

2010-07-10 17:26:42 Allmänt
Mitt humör var inte på topp då jag skrev inlägget igårkväll,
så jag tänkte bara säga att det inte alls blir någon bloggpaus.

Jag är för besatt av att blogga för att ta en paus,
däremot så vet jag att min uppdatering suger för tillfället.
Men det ska jag se till att det blir bättre framöver <:

Idag gick jag min sista sväng på stadsfesten,
kommer knappast orka gå imorgonbitti.
Så nästa gång blir troligen nästa år!

Roligt har jag iallafall haft : D



{ Gammal bild från första klassfesten }

Linnea "wildchild" holmbom

Söt bild! :D



SV: Okej, tack! Ska försöka få hem dom och se dom då, har inte sett nån av dom tror jag! :).

Förresten, vet inte om du har fått min nya msn, jag har tappat bort folk överallt både i mobilen och msn så, här får du både msn och mobilnummer :)



[email protected] - 0738392532 :)

2010-07-10 18:54:33
http://madnessinside.blogg.se/
Emelie

du är så söööt!

2010-07-10 19:47:40
http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate