Say Cheeseee!

2010-01-09 23:35:06 Allmänt
Nu har jag suttit i ungefär 1 timme och försökt komma på något bra att skriva om.
Ändå så har jag inte kommit på ett P-I-S-S!
So, here we go..Ska försöka iaf.

Mitt huvud känns typ som en stor uppsvälld marshmallow & jag är hungrig ):
Nä, nu ska jag sluta whina!

Ikväll har jag blandannat fixat Linnéas bloggdesign.
Tycker den blev ganska fin om jag får säga det själv C:
Kolla in hennes blogg här!
& så har jag typ bara degat framför datorn.

Jag har märkt att då jag är ensam så är jag totalt annorlunda från då jag är med folk.
När jag är ensam så blir jag typ jätte nere & kan inte göra något annat än att sitta vid datorn eftersom jag inte tycker det är kul att göra ngt annat själv.
Vilket leder till att jag sitter och glor på en jävla skärm i 9-10 timmar varje helg ;O
Så snälla, låt mig inte vara ensam något mer. Det gör mig galen!

Vad jag menar är att jag måste börja träffa mer folk.
Även nytt folk som har lust, för jag är trött på att vara ensam nu.

Anyways, Nu ska jag gå & borsta tänderna.
Sen blir det nog att se någon film om jag orkar!

Natti natti ~


Lirre

du måste träffa mig jue ;)

och tack än en gång för designen :*

2010-01-10 00:01:50
http://lirree.blogg.se/
Nath

menar ju som det, vem vill inte fortsätta ha lov liksom!? :o

2010-01-10 13:01:32
http://lillnaath.blogg.se/
sofie

du orka ju aldrig då ja frågar D:

2010-01-10 14:48:36
http://brunettans.blogg.se/
Sandra

Jag skulle fan springa hem till dig på momangen om jag bara bodde liiite (mycket) närmre. :( <333

2010-01-11 16:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate