Otroligt seg dag.

2010-01-12 22:24:01 Allmänt
Idag har jag totaldissat bloggen.
I'm SO sorry!
Men har varken haft lust eller ork i huvudtaget just idag.
Att jag är trött visade nog mitt senaste inlägg ganska tydligt! c:
Min humor är sämst,
Kan skratta åt precis vad som helst, speciellt på kvällen då jag är som tröttast.

Jag saknar så otroligt mycket människor så jag tror jag smäller av.
Från bla. Stockholm, Göteborg, Linköping, Lidköping, Strängnäs & för att inte glömma Halmstad!
Jag hoppas iallafall på att lyckas övertala mamma om att få åka till sthlm till sommaren.
Hann bara träffa 2 pers sist jag var där D:
& då var det inte ens under en lång tid!

Sen SKA jag, eller jag måste till min älskling på sportlovet!
Mamma har inget val.

Idag klagade hon på att jag aldrig hjälper till i hemmet & att jag faktiskt snart är 17 år!
Ändå behandlar hon mig som om jag fortfarande vore 12,
Borde inte en tonårstjej som nu snart är 17 få träffa sin pojkvän så ofta som hon kan?
Nä, vad som helst kan ju hända.
Våldtäkter, mord, missar tåget osv.
Har fått nog av undanflykterna, Jag kan faktiskt ta hand om mig själv.
Även om jag kanske inte visar det alltför mycket hemma!

Kommer bli en helt annan sak då jag flyttar hemifrån sen.
Då kommer man vara illa tvungen att städa,tvätta & diska!
Dock tror jag att alla vardags-uppgifter kommer bli otroligt mycket roligare med älsklingen som hjälper mig.
Haha, vadå framtidsplaner? : D

Nä,men jag längtar faktiskt tills den dagen.
Men på ett sätt känns det skönt att ha en familj att liksom komma hem till.

Nej, nu ska jag försöka sova.
Måste upp vid 7 imorgon för att åka med bussen!
God natt ♥



Transan/Jonas

/Svar/ tack <:

2010-01-13 06:44:26
http://transan.blogg.se/
Lirre

hoppas du får fara snart! :(

2010-01-13 06:58:09
http://lirree.blogg.se/
Sandra

Jag saknar dig också :) (och jag bryr mig inte om du menade mig, för jag saknar dig ändå!! :P)

2010-01-13 20:56:26
Sandra

Om du inte menade mig menar jag x)

2010-01-13 20:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate