I'VE GOT MONEYY!

2010-01-20 18:31:04 Allmänt

400 kr rakt i fickan.
Nu är jag på shoppinghumör kan man säga!
Är grymt avis på Sannie som bara spontanköpte grejer från japan.
Finns tusentals saker därifrån som jag älskar & vill ha!
Då är det synd att man har ett cp-bankkort som det inte går att beställa med ]:
*sobsob*

Äsch, ska kolla om någon vill med på stan imorgon iallafall.
Slutar redan kl 12 så det blir en rätt chill dag!

Längtar somfan till helgen!
Kommer bli AWESOME <:

FREDAG - Filmkväll med tha girls.

LÖRDAG - Förhoppningsvis sova hos bästavän & flumma all night long.

SÖNDAG - Absolut ingenting. Och det gör mig inget, Blir att sova ut och vila upp mig innan skolan börjar igen på måndag.

Mycket att se fram emot! ♥


Nath

vad kul att du fick det sålt iaf :D

2010-01-20 20:16:59
http://lillnaath.blogg.se/
Paula

alltid bra med pengar

2010-01-20 23:28:27
http://shefabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate