I'm going mad!!

2010-01-10 19:29:00 Allmänt
Minns ni leopardlinnet jag snackat så mycket om?
Det var meningen att jag skulle få det av älsklingen som en julklapp.
Men jag tror faktiskt att jag har ångrat mig.
Det är bara pågrund av att jag inte vet hur mycket tullen kommer att kosta,
& då har jag ingen aning om vad den slutgiltiga summan kommer bli.

Så, därför sitter jag nu och kollar på lite saker inom sverige som jag kanske vill ha istället.
Här är några av sakerna ;


Hur ska jag göra?

  1. Köpa den rosa väskan
  2. Köpa någon av ringarna och solglasögonen
  3. Köpa båda ringarna
  4. Köpa någon av ringarna och armbandet
  5. Köpa armbandet och solglasögonen

Skulle vara supergulligt av er om ni kunde säga vad NI tycker! ♥



Zoe

I dunno. ;C

Allt var ju gulligt.

Men jag tycker nog väskan var sötast.

Köp väskan, hihi!♥

Paula

Fan vad söta

2010-01-10 22:31:20
http://shefabulous.se
Alma

Väskan :3

2010-01-10 22:33:26
http://almalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate