Hapiness is a journey, not a destination.

2010-01-30 16:12:25 Allmänt



Jag är helt uttråkad.
Så är det någon som känner för att komma hit så gör det förfan.

Ni vet de smyckena jag la ut idag? Troligen blir det att jag beställer dem <:
Eller ah, min älskling ska ju betala så.
Haha, fan vad bortskämd jag låter O:
Men vi får helt enkelt se, min beslutsångest brukar ta över tillslut.

Är även sugen på det här läppglanset.
Har luktat på parfymen av samma märke & den luktar HUR gott som helst.
Någon som testat detta?

Aquolina pink sugar sweet volumizing lipgloss


EDIT: Blev just superglad.
Pappa kom in med en daimkaka & frågade "Gillar du daim?"
Jag :  "JA! ÄR DU DUM? DET ÄR GODAST,TAACK!"

Är det konstigt att bli så glad över lite choklad? >:

Anonym

använde det där idag ;o min kompis har det!

2010-02-01 17:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate