Cold winter morning.

2010-01-08 08:27:36 Allmänt
Kl 08.19

Sitter och väntar på att älsklingen ska komma tillbaka från ica,
Han skulle köpa bröd att ha med sig på resan hem.
Känns som att han kommer frysa ihjäl eller något ):
Då vi var ute igår så var det nästan 30 minus & jag antar att termometern står på någonting liknande nu.

Hur som helst så går vi till bussen kvart över ungefär,
då är det sista gången jag ser min älskling på två månader.
Eller i värsta fall, ännu längre!

I can't stand it.

Avslutar med en gammal "pussbild"

Jag älskar dig Sebastian! ♥


Sidney The Singer

Aaaw så söta!!

Så jobbigt att va ifrån sin älskling, i know =/

2010-01-08 12:32:18
http://sidneey.blogg.se/
säbbe

aww, söt bild ju =) ska rama in den bilden jag fick med mej hem =)<3 va sjukt jobbigt att åka hem från dej:/ bara hoppas att det går fort innan du kommer ner till mej <3 jag älskar dej Lisette:)<3

2010-01-09 22:00:53
elisaa

Så gulliga! :D

2010-01-09 23:10:56
http://mesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate