2 cool 4 school.

2010-01-22 16:42:49 Allmänt


Gud vad min blogg har blivit tråkig.
Det händer absolut ingenting i mitt liv just nu, that's the reason.
Iallafall inget som ni skulle intressera er av  <:

Ikväll blir det filmkväll hos Carro.
Tror någon sa något om att vi skulle se "Sanningen om rödluvan" ,
Sen får vi se vad som händer :D

Satt nyss och försökte locka håret, men det gick åt helvette.
Mitt hår är verkligen inte till för att lockas.
Har typ provat tusentals gånger och lockarna blir inte ens fina.
Kanske beror på mig? ._.

Har suttit och tittat på lite löshår nu idag också,
Men har insett att det inte är någon chans i världen att jag kommer ha råd att köpa det nu.
Får vänta några månader helt enkelt.
Sen får vi se hur jag gör med min hårfärg också.
Brunt/Svart,
Vad tycker ni? ♥

 


sannie

hmm, svart ^^ hehe : D



låter mys!

Jag ska också till en kompis senare ^^

2010-01-22 17:39:09
http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate