Virriga tankar

2010-02-28 21:26:28 Allmänt
Som många andra längtar jag till våren, sommaren, hettande sol och grönt gräs.
Man längtar och längtar, man vet att det bara är 3 enstaka månader kvar till sommarlovet.
Då tänker man;
Det inte alls är länge kvar!
Den tanken förstörs ganska fort då man tittar ut genom fönstret.
Vad är det man ser? Jo, vad annars om inte massvis med snö? :(
That makes me sadface!

Tänk om vi inte får någon sommar i år?
Tänk om snön ligger kvar ända in till hösten?
Jag som vill äta glass på stranden, springa barfota på gräsmattan, plocka smultron i trädgården, grilla marsmallows en härlig sommarkväll och sist men inte minst springa runt på stan med solen i ryggen.

Efter alla problem och världskatastrofer som inträffat,
och inträffar kan man inte vara alltför säker.
Jag menar, det har hänt förut.
Varför skulle det inte kunna hända igen? o_o

Okej, jag låter värsta virrig nu.
Men man blir faktiskt lite rädd av allt,
speciellt av tanken att jag troligen inte kommer få leva längre än till 2012!

Vad tror ni om den teorin?
Kommer jorden gå under år 2012,
eller är det bara påhittat?

säbbä

aww:)

vill också att det ska bli sommar, så kan jag komma upp till dej:) å denna sommaren ska vi bada!^^<3 men har vi tur så kommer jag ju att kunna stanna riiiiktigt länge xD<3

men det kommer bli mys:)



du behöver inte oroa dej om 2012 älskling, om det är lika sant som alla andra teorier som folk har spått fram så skulle jorden ha gått under typ 20 ggr under bara 1900 talet.. så jaao, vi kommer allt leva ett normalt liv:)

jag älskar dej:)<3

2010-02-28 21:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate