Time to chill.

2010-02-15 18:35:44 Allmänt
HAHA!
Jag har märkt att i stort sett alla mina rubriker är på engelska.
Men ja, vad kan man säga? Jag gillar engelska! <:

Hoppas ingen stör sig på det bara.
Eller nä, glöm det..
För jag skriver hur jag vill, när jag vill & var jag vill!

Sen om jag får mindre läsare bryr jag mig inte om,
för jag ska inte ändra mig pga andra.
Så det så :)

där fick ni se liiite av min självsäkra sida,
den finns det dock inte mycket av.

Hur som helst så ska jag hoppa in i duschen nu,
Sen får vi se..
Jag kanske bakar något gott om jag hinner ^-^

Nomnom!


sannie

då får vi allt bilda klubb!

jag är också urusel på sporter XD haha

2010-02-15 18:44:24
http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate