Sucky saturday.

2010-02-13 16:59:08 Allmänt
Lördagar brukar vara den roligaste dagen i veckan.
Men just den här lördagen sög, eller ska jag säga suger?
Klockan är bara 5 så det är ett bra tag kvar till klockan slår över till 12.

De andra ska på bio ikväll, jag hade mer än gärna följt med.
Men pga. mitt sparande av pengar [ FUCK IT ] så kan jag såklart inte.

Fyfan, vad jag hatar att spara.
Det är verkligen något jag är grymt dålig på,
Så jag antar att jag borde vara stolt över mig själv.
Men det är jag inte ._.

Jag har inte köpt någonting sen nyår.
& nu börjar jag fan få panik.
Finns massor av saker jag behöver,
Cleaning gel t.ex, & shampoo.
Men jag antar att jag får klara mig ett tag till >:

Tyck synd om mig? HAHA.
Nej, gör inte det.
Jag är en mästare på att överdriva,
och dessutom går pengarna till något bra.
Hoppas bara mamma går med på det!

Nu ska jag leka lite i photoshop,
Sen får vi se vad som händer.
Troligen ruttnar jag framför datorn hela kvällen.
Men, man kan aldrig vara helt säker :')


säbbe

ja, det går verkligen till något bra(a)<3 håller verkligen med om att denna dagen suger... känns jobbigt då man vaknar kl halv 5 typ.. å inser att man snart ska börja fixa för att gå å lägga sig igen...

och jag vill träffa dej imorgon ju:( men vi ses om 2 veckor istället typ<3:) jag älskar dej<3

2010-02-13 17:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate