Sjukling

2010-02-21 13:50:36 Allmänt

Redan igårkväll kände jag att jag var påväg att bli sjuk,
Min hals gjorde ont och jag började bli lite illamående.
Men Alma var snäll och lät mig göra lite te! ♥

Tyvärr hjälpte inte det så mycket,
för nu ligger man här och hostar som en idiot,
och halsen blir bara värre och värre.
Vi får se om jag drar till skolan imorgon,
som det känns nu så tror jag inte det >:

Jag vill verkligen verkligen inte bli sjuk nu,
för det slutar alltid upp med typ lunginflammation eller något liknande.
Usch!

Nej, nu ska jag ta det lugnt resten av dagen.
Förhoppningsvis ska det bli bättre så småningom :')

Anonym

Det är de äckliga vädrets fel, alla blir ju sjuka nu :<



krya på dig!!

2010-02-21 14:53:22
http://williiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate