Rörigt inlägg

2010-02-26 22:46:18 Allmänt
Blev lite ändrade planer efter middagen.
Jag tänkte mig en lugn kväll framför tv:n tillsammans med familjen,
men istället fick jag skjuts till Alma där jag träffade tjejerna och hade jättekul.

Verkligen skönt att få träffa lite folk efter en veckas isolering.
Dock är jag inte helt frisk än, men äsch.. hoppas bara jag inte smittade någon.

Jag har en HEL del skoljobb att ta igen,
vi ska redovisa vår monolog på tisdag ( F U C K )
+ att jag har historiaprov nästa fredag.

Får nog plugga under lovet också, vilket inte känns sådär suuper.
Men men, har man varit sjuk så måste man >:

Förlåt för ett lame inlägg,
har bara ingen aning om vad jag ska skriva.
För jag har inget direkt intressant att berätta,
så roligt är mitt liv inte tyvärr.

Nejmen, nu får ni hjälpa till lite,

Vad vill ni helst läsa om i min blogg?


t a k a i ♥

svar:

JAG VEEET O__O <3

2010-02-26 23:01:14
http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate