Once upon a time

2010-02-25 11:03:01 Allmänt
När man har varit sjuk i ca 1 vecka så ger det sina märken.
Pågrund av allt snytande så har jag fått ett sår vid näsan som svider och har sig :c
Dock så har jag typ ingen feber idag, YAY!

Tydligen ska vi ha filmkväll imorgon,
men frågan är om jag kan gå?
Troligen inte >:

Förresten, jag tänkte kolla mer er läsare om någon av er har provat på Priorin?
Det är tabletter som ska stärka håret och göra att det får tillbaka sin normala tjockhet.

Jag tänkte kanske skaffa det,
Jag minns hur tjockt mitt hår var för ca 1 år sen.
Det var så fint och lent också :c
Och nu har jag nästan inget hår kvar,
bara pga den förbannade blekningen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate