Fooood!

2010-02-26 17:25:12 Allmänt
Snart kommer mamma tillbaka från Max,
och då får jag min efterlängtade frisco-burgare.
Haha, MAT!
Det finns typ inget bättre?

Man kan verkligen inte tro att jag är sån,
Jag med min spinkiga kropp och utstickande revben.
Men jag ÄLSKAR verkligen mat, yumyum! :3

Sen ska vi göra en hallon och blåbärspaj också.
iih, ännu mer yum!

Gud vad matrelaterat det här inlägget blev :o

Hoppas iallafall ni får en super-fredag.
Jag håller på att bli frisk vilket känns wonderful.
Bara min rinnsnuva försvinner så är jag redo att gå utanför huset,
Haha!


Lisa



men du är ju fortfarande en super fin kompis ju <3

fast vi har ju inte träffats på ett tag , så jag har inte kunnat märka nått.

eller, jo, vi träffas ju i bussen ibland :o

Jag tkr du e samma lisette :>

Linnea

okej inge kul ;S det är typ alltid fel på mobiler nu förtiden :S kan dom lixom inte göra dom ordentligt istället :O=?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate