Dreamy Dream

2010-02-20 18:15:08 Allmänt
Blogg.se har krånglat som fan, så jag har inte kunnat logga in på ett tag.
Nu ska jag snart dra iväg till Alma, men frågan är bara hur fan jag ska ta mig hem..
Det kommer vara ca 30 minusgrader inatt och jag är redan nog förkyld :C

Jag ska fortsätta leta runt efter folk som ska hem samtidigt eller så,
i värsta fall så får jag väl sova hos Jessica. HAHAH, skämtar såklart!
Ska checka med henne iallafall! :)

Hade förövrigt världens konstigaste dröm i natt,
Det var helt sjukt!
Orkar inte berätta allt,
men i drömmen så drack jag sprit i en bil tillsammans med Kissie ( HAHAH )
Vilket aldrig någonsin skulle ske ._.
Både pga att jag typ är nykterist,
Och ja, Kissie är väl inte den första typen jag skulle vilja dricka med.

Men den värsta biten var ändå när jag ljög för min älskling,
jag ringde honom och så märkte han att jag druckit.
Och så ljög jag!

Nä, fyfan.
Jag har aldrig druckit in real life,
och jag känner mig inte frestad heller efter denna drömmen.
Jag kunde verkligen känna hur vinglig jag var O:

Oj, nu borde jag sticka iväg.
Hoppas ni får en bra lördag :))


Anonym

vad tycker du om melodifestivalsbilderna som jag tatt på min blogg?

kram

2010-02-20 18:28:13
http://duvetlindaa.blogg.se/
CAROLINE ANETTE ♥

Sv: Jaha okej :D

Gör hon gratis designer eller? :)

2010-02-20 19:53:07
http://carolineanette.blogg.se/
Anonym

snyggish blogg!:D

2010-02-21 11:41:35
http://lipgloooss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate