Damaged hair.

2010-02-25 19:15:54 Allmänt
Som jag skrev tidigare idag så mår mitt hår inte bra,
det är extremt tunt och alldeles sönderbränt av plattången.
Så därför har jag bestämt att så fort jag har nog med pengar så ska jag ;

Klippa mig
Köpa ett bra värmeskydd
Färga håret
Köpa shampoo & balsam som reparerar håret
Eventuellt köpa Priorin

OCH...


Köpa löshår!

______________________________________________________________________________________

Bild från sist jag klippte mig,
vilket var typ 5-6 månader sen.

Btw så har jag borta det fina diademet ):
lol





michaela

ja hon är verkligen grym!

snygg blogg :D

2010-02-25 21:34:04
http://mmichis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate