-Träningsvärk.

2010-02-11 21:48:53 Allmänt
Puh, från & med kl 1 till och med halv 9 idag,
så har jag Alma & Jessica övat på en dans till ett skolarbete.
Jag kan tyvärr inte säga mer än så.
Det måste tydligen hållas hemligt.
Varför vet jag inte riktigt o_o

Så både pågrund av det & gympa lektionen i onsdags,
så har jag nu världens träningsvärk i mina lår.
Trappor + träningvärk =AJ :C

Har matteprov imorgon,
så borde nog sätta igång med pluggandet.

..och FÖRLÅT, för att jag inte uppdaterat något idag.
Har nästan aldrig ork längre D:

Nu ska jag iallafall springa iväg och äta något.
Sen blir det PLUGG, YAY.
[Måste försöka låta positiv!]


God natttttt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate