-Totesmagotes.

2010-02-02 22:29:53 Allmänt
Förlåt för att jag knappt har bloggat något idag D:
Men eftersom Issa fyller år så har jag inte kunnat.
Sofie kom hit en stund med,
La ut ett inlägg tidigare med en snajzig bild som vi mixtrade ihop i PS, HAHA!
Men efter ett tag bestämde jag mig för att ta bort det, so I did.

Imorgon börjar jag skolan 08:30 som vanligt med idrott,
Inte alls så kul då det är fotboll på schemat ._.
MEN, en sak som gör mig gladgladglad är att vi slutar 13:15,
För vi har ingen engelska!
SCORE :))

Nu måste jag sova.
God natt! ♥




Mina inlägg är riktigt osammahnhängande ibland,
och skriver mycket som ingen egentligen bryr sig om.
Men ah, ni får stå ut eller helt enkelt strunta i det!

emma

Fin blogg :)

2010-02-03 01:06:38
http://fantasticemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate