Trots hosta och huvudvärk...

2010-12-16 08:42:55 Allmänt

...drog jag mig iväg till skolan. Det är faktiskt en riktigt chill dag,
har bara 3 lektioner, scenisk gestaltning, idrott & kulturhistoria!

Men jag ska nog inte vara med på idrotten. Så för mig blir det verkligen en lugn dag.
Måste verkligen på stan efter skolan,har julklappar jag måste köpa.

Men vad jag ska ge min käre pojkvän? Har ni några förslag?



(inte min bild)


esther

hhah åh! du har samma problem som mej, jag har verkligen ingen aning om va ja ska köpa till patrik! lixom han bor ensam som student åså så de borde väl finnas typ tusen saker han behövde och önskade sej. men endå har man ingen aning haha :) funderar nog endå på att köpa något klädesplagg! de brukar lixom alltid funka ^^

2010-12-16 19:33:47
http://esther.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate