Längtan till jul.. eller?

2010-12-05 13:20:11 Allmänt
Idag är det andra advent, det betyder att det bara är 2 veckor till jul!
Man borde kanske känna sig glad. Men jag oroar mig faktiskt bara.

Innan jul ska jag ha ett prov som avgör om jag klarar matte A,
och jag är långt ifrån färdigpluggad! Vad händer om jag får IG igen?

Åh, näe.. i veckan måste jag plugga. Glömde boken på skolan,
annars hade jag kunnat sitta med den idag.


Förövrigt så känner jag mig ful och onödig.
Just an ordinary day!

Johanna

Varför köpte du den inte då? ^^

Jag provade den förra gången jag var inne i stan och då höll jag på att inte få av den! Så nu tänkte jag att jag kan ju köpa den så spelar det ingen roll om den fastnar eller inte haha :D

2010-12-05 17:31:10
http://hoshihanako.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate