Jag lever!

2010-12-11 12:35:23 Allmänt
Jag hade nästan gett upp ett tag. Med bloggen alltså. Känner inte att jag får ut nåt längre.
Men jag ska inte lägga ner den för er som är oroliga för det! Men jag kände nästan för det!

Vaknade alldeles nyss & gick upp i ett för tyst hus. Haha..Vet inte var allihopa är,
men det är ganska skönt ändå, att kunna vara själv liite ibland. Annars brukar jag hata det big time!
Tänkte gå upp och ta något att äta nu snart, blir väl bara en macka & ett glas juice som vanligt.

Eftersom jag råkar veta att de flesta av mina vänner ska vara borta ikväll.
Så kommer jag nog att stanna hemma och göra det bästa utav situationen.

Kollade igenom tv-tablån & såg att "Precious" går på Canal+ vid 7,
så den kanske man kan se? Har någon av er sett den?

Ge mig tips att göra en ensam lördagskväll?

Bambi

Ibland undrar man ju vart dom andra är, haha.

Du kan alltid se på någon film du har velat se eller någon film du tycker är bra {:

2010-12-11 13:06:25
http://bambifuckface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate