2 days left.

2010-12-22 21:46:12 Allmänt
Kan ni fatta att det är 2 dagar till julafton? Det har verkligen gått fort :D

Min blogg ser otroligt tråkig ut, och har inget roligt att berätta. Idag fick jag jullov iaf,
så efter avslutningen gick jag på stan & letade nåt att ha på mig på julafton.

Slutade med att jag kom hem med ett vanligt svart linne & en spetstop från gina
(som ni ser i inlägget under), riktigt söt faktiskt! :D

Köpte även älsklings julklapp, så nu är det bortgjort. Phew!
Har haft sån ångest över det, dock är det inte riktigt färdigt än.

Men imorgonbitti ska vi in till stan igen, så då får jag gå ifrån
& köpa det sista när han inte är med..♥


evelina

helt galet att tiden gått så fort!

2010-12-23 13:18:05
http://hhivefive.blogg.se/
Sannie

ja tiden går sjukt fort! Kan inte fatta att det är julafton imorgon! :S känns så himla weird.

2010-12-23 13:26:56
http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate