When days floats away.

2010-04-06 21:15:47 Allmänt


Dagens outfit.

-
Förlåt för att jag inte uppdaterat något idag,
men istället för att blogga så har jag gjort en massa annat kul.

Till en början gick vi bara runt lite p stan och fönstershoppade,
det är sånt man får göra då man är pank. Haha..

Gick bla. in på Monki och Lagerhaus,
Har nyligen insett att Lagerhaus är helt awesome.

Hittade massor av saker jag ville köpa :
hjärt-formad skärbräda, söta muffinsformar, såpbubblor formad som en glass,
en burk med ett cupcake-lock, chokladkakor med söta texter på osv.


Liksom, vad ska jag ha det till? Ingen aning.
Men söta var dom & hade lätt köpt om jag hade lite mer pengar.

Efter det så gick jag & älskling till Medya och delade på en pizza, sjukt god var den.
Ni vet när en pizza är sådär perfekt? var den här.
Frasig botten, perfekt tid i ungnen. Nomnom!

Och efter det så snabade vi oss iväg till Bion, Vi såg flickan från ovan.
Jag både skrattade och grät flera gånger under filmen,
den fick en att inse hur sjuka människor kan vara.

Och nu en timme senare så sitter älskling och försöker
att laga sin gitarr som tydligen är sönder.

Jag var snäll och köpte en kabel åt honom på stan idag,
inte så dyr men ändå. Det är pengar, mina pengar. HAHA! :c

Nej, nu måste jag avsluta det här långa inlägget.
Damn, måste verkligen börja updatera mer.
Annars kommer ni nog sluta läsa helt,

Det är bara tisdag än,
men trots det så är det bara 4 dagar tills jag åker.
Ska ta vara på tiden jag har tillsammans med honom nu,

Så säger godnatt till er nu,
Natti! ♥


evelina

snygg sjal

2010-04-06 22:01:47
http://hhivefive.blogg.se/
Sanníe™

najs outfit!

visst var flickan från ovan bra? ^^

2010-04-07 08:19:48
http://sannieschutt.blogg.se/
veronica

satan vilken snygg sjal!

2010-04-07 13:28:31
http://mantheniel.blogg.se/
Linnea

fina kläder :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate