Tråkiga nyheter för DBA-fans!

2010-04-25 16:41:21 Allmänt


För någon dag sen när jag satt och kikade runt på olika bloggar,
så ser jag hur en kompis skrivit till mig att Pontus från Dead by april lämnat bandet.

Jag var bara tvungen att se om det stämde eller inte,
så jag gick in på deras myspace & tyvärr så var det helt rätt.

Pontus har valt att lämna DBA för att satsa på sitt låtskrivande.
Men han skriver också att han fortfarande kommer att skriva låtar åt bandetl,
även om han inte längre är en av medlemmarna i Dead by april.

Efter det beskedet så har andra förändringar skett -en ny sångare har tillkommit.
Vilket troligen innebär att Jimmie inte längre kommer vara frontfigur.

Jag har älskat deras musik en väldigt lång tid nu,
och att pontus bara försvinner från bandet känns inte rätt.

Visst, den nya sångaren sjunger bra.
Men han kan inte ersätta Pontus,
så är det bara!

Vi kommer alltid minnas DBA som det var förr,
Pontus som spelar elgitarr och sjunger. Tiden då allt var som bäst,
kommer kännas skumt att se er live utan honom där.

Men är det låtskrivande han vill göra,
så ska han få göra det!

Vi kommer sakna dig.. ♥

Alma

Lillgubben.... <3

2010-04-25 16:45:49
http://almalindstrom.blogg.se/
K I T T Y ♥

Kikar in och önskar dig en trevlig söndag! Om du har tid över får du gärna kolla in senaste klädcollaget jag gjort i bloggen :)



Kramar ♥

2010-04-25 18:33:45
http://kittyland.blogg.se/
Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack :D

2010-04-25 20:28:46
http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate