Time is ticking

2010-04-10 12:50:11 Allmänt
Om ca en timme så sitter jag och älskling på bussen påväg mot Göteborg.
Jag vill verkligen inte åka hem, inte än.

Men men, nu måste jag skynda mig att packa klart.
Sen skriver jag troligen lite på bussen med! ♥

Hejdå Halmstad.



Linnea

åh jag hatar när man har varit borta och sen ska hem :(

Ellinore Jonsson

sv: jodå de är bra, har världens mensvärk, men annars så ska jag inte klaga.

2010-04-10 15:08:17
http://ellinorejonsson.blogg.se/
sannie

åwh, så himla tråkigt att du ska åka :C

men vi kommer nog ses snart igen! ^^ <3

2010-04-10 17:44:44
http://sannieschutt.blogg.se/
sebbe

saknar dej redan sjukt mycket :/<3

kommer kännas sjukt jobbigt att sova ensam inatt :/<3

hoppas iaf att jag får jobbet nu, så jag kan åka upp till dej väldigt snart igen :)

jag älskar dej Lisette, nu och föralltid :)<3

2010-04-11 00:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate