Strawberry Lychee

2010-04-21 17:39:33 Allmänt

 


ROBINSONS, fan den godaste saften!

Random bild, men who cares? (;

________________________________________________________________________

 

Dagen har varit helt okej faktiskt,

men har ingen aning vad jag ska göra ikväll.

 

Kanske ska jag se på TV för en gångs skull?

Jag har seriöst inte sett på tv på typ flera veckor.

Förut kunde man liksom slå på tvn och bara se,

men nu händer det nästan aldrig >:

 

Ska nog iallafall äta om några minuter,

känns bra då min mage längtar efter riktig mat.

Skolmaten idag var väl inte så jätte lyckad..

soppa med okokt spaghetti och lite grönsaker i.

 

Njae, då vill jag nog hellre ha kött och något gott till, nomnom.

 

Hoppas ni haft en bra onsdag! ♥


Johanna

Jag gör nog det! :D

2010-04-21 19:13:41
http://hoshihanako.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate