I never stopped belive

2010-04-17 17:19:52 Allmänt
För en stund sen kom jag hem ifrån stan,
där träffade jag Melissa som jag inte sett på EVIGHETER.
Vi strosade runt i olika affärer och tog en fika på Café Kanel.

Hittade tusentals fina grejer jag lätt hade köpt om jag bara haft pengar.
Men nästa helg så får jag nog mitt studiebidrag,
Då jävlar blir det shopping! <:

Inköpslista :

x Blommiga converse-aktiga skor / Din sko
x Snyggt slitna shorts / Carlings
x Kedjehalsband med kors / Glitter
x Stor vit ring med nitar / Bik bok

+ en massa annat krimskrams
Har även börjat leta efter den perfekta jeans-jackan,
Haha.. tro mig det är inte lätt! ^^

Ikväll blir det filmkväll tillsammans med tjejerna,
Det kommer nog bli awesome. Vi har inte setts på ett tag nu!

Vi ska bla. se Percy Jacksson and the olympians och Big fish.
Big fish har jag sett förut, det är en helt underbar film. Love it!



B i l d   f r å n   i g å r !  ♥

sabbe

hoppas du får en trevlig kväll :)<3 och shiiet va glad du kommer vara nu när du får pengar^^<3

och du är snygg =)<3

2010-04-17 19:35:18
Amanda

Vad kul

2010-04-17 21:20:44
http://juntunens.blogg.se/
En Romantisk Saga

Ritkigt fin bild :)

2010-04-18 10:01:26
http://enromantisksaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate