Gomorron gomorron.

2010-04-27 07:13:37 Allmänt
Idag är jag inte lika pigg, men humöret är inte på botten för det.
Det regnar nästan ute nu, vad hände med det fina vädret?
Äsch, lika bra att få bort den kvarstående snön ^-^

Alldeles nyss så fick jag ordning på headern,
jag lägger nog troligen ut den nya designen ikväll.

So, just wait and see (;

Nu ska jag äta lite frukost,
sen bär det iväg till skolan.


Igår när jag tog ut min tofs som suttit i hela dagen, så såg mitt hår ut så här.
HAHA, sliten lissie med snygga påsar under ögonen i know ):

Moa

SV: Ja verkligen, men den sorten av ben and jerrys är jäkligt mastig och mäktig! men den är verkligen hur god som helst, favoriten!

2010-04-27 10:55:52
http://mooisr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate