-Friday!

2010-04-23 14:41:59 Allmänt
Jag är ledsen, men ingen bild på mitt hår idag heller.
Trodde att jag skulle kommit över det hela nu,
men jag mår fortfarnade lika dåligt över det.

Jag vet, det är hår..
det växer ut.

Men tills dess.. vad gör man då?
Gömmer sig? Har mössa?

Förhoppningsvis så köper jag löshår,
blir kanske denna månaden eller nästa.
beror på när mamma går med på att beställa..

Äsch, ikväll blir det filmkväll med tjejerna.
blir nog bra, så jag glömmer bort.

Ni får nöja er med en bild från förra veckan då jag bakade (Y)


line

re: nä, usch :(

men jag förstår hur du känner gällande ditt hår! holy shit vad jag grät efter att jag klippt mig, svor att aldrig gå till en frisör igen efter det haha <

Suzanna

Har varit med om exakt samma, i sexan ville jag ha en frisyr i en katalog hos frissan, det slutade med att hon trimmade det i nacken för att "den såg ut så där bak" gud som jag grät.

Men kör på uppsatt så länge tycker jag, det passar dig!

2010-04-24 13:16:25
http://suzannakarlsson.blogg.se/
Ida Maria

Förstår känslan att vilja dö efter misslyckad klippning.

Usch vad arg jag blev på min frisör för några månader sen då jag sa; klipp bara det nötta.

JAG HADE INTE 1,5 DM NÖTT HÅR :_:

2010-04-25 13:53:40
http://justme93.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate