Skorna i headern!

2009-12-21 01:54:37 Allmänt

Det är otroligt många som frågar om vart skorna på min header kommer ifrån.
Så istället för att svara på kommentarerna en efter en så får ni ett gemensamt svar!
Skorna finns att köpa här & finns i flera olika färger.

De är bara urläckra *-*




Just det, lilla julafton var jättekul!
Thnx girls for a wonderful evening<3
Fick jättefina saker som jag kommer lägga ut bilder på imorgonbitti :3

Nu ska jag få mig lite sömn,
Natti!


Jennifer

Skitläckra skor :D

Allt bra?

Jennifer

Sv: Haha ja men eller hur, det är det som får en att tveka. Plus frakten och tullavgift osv. Det kan ju bli väldigt dyrt om man beställer från ett annat land även fast själva grejen man beställer är jätte billig! lite tråkigt:/



Okej du får krya på dig! samma här faktiskt, men det går :)

sannie

tycker inte jag heller :O

men det tycker tydliogen min vän daniel XD hahaha

2009-12-21 12:01:44
http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate