Loppis

2009-12-13 14:15:04 Allmänt

Kom just hem från en loppis, Brukar vanligtvis inte vilja följa med då mamma frågar.
Men idag gjorde jag det!
Fanns inte alls mycket saker & var inte särskilt mycket folk.
Men hem kom vi med några påsar fikabröd och en liten rosa fluffig ask c:

Pluggandet ska jag börja med nu snart, Bara jag lyckas dra mig ifrån datorn.
Lätt match? Njäe, inte när det gäller mig.

Satt & kollade runt lite på internet igår och så hittade jag detta.
Det är ett typ oboypulver som gör oboyen rosa!
Vem skulle inte vilja ha rosa oboy? o:




Finns att köpa här! ♥


Lisa

Coolt! O: Skulle typ droga det :>

Lisa

Okey, gör typ som du säger :3

Pappa kommer att avlida, men vem bryr sig :'>

2009-12-13 15:36:51
Soma

Cute blogg hun :*

2009-12-13 17:36:10
Andrea

jag vill ha rosa oboy -<3

det skulla va massa coolt :3<3



trevligt att du bytt till blogg.se btw :]<3

2009-12-13 23:27:36
http://cupcakepokemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate