Hårproblem & Julklappar.

2009-12-21 12:40:49 Allmänt

Godmorgon på er!
Jag sitter här och risar mig, Mitt hår mår verkligen inte bra just nu.
Funderar på att boka in en klipptid ganska snart.
Och innan nyår har jag bestämt att jag ska färga håret!
Men om jag klipper mig så kommer jag aldrig få långt hår igen :c  /Sadface

Hursomhelst så kanske jag ska börja använda mitt löshår igen,
 Jag vet att många tycker att jag inte borde det.
Men jag älskar att ha långt hår & saknar att känna mig fin!
Men, som sagt.. Vi får se!
Vad tycker ni?
 Låta håret vara & kanske bara färga det? Eller klippa & sätta i löshår? ♥

Äsch, nog om mitt hår!

Igår fick jag jättefina julklappar!
Här kommer bilder på dem C:



-Tack Jessica & Alma!
I love the blingbling ♥



-Tack Johanna!
Helt sjukt, Hon har gjort den här necessären alldeles själv! :O


Dum som jag är så glömde jag minneskortet till kameran i datorn igår,
Så det blev inga bilder för min del.
Men de andra tog såklart en massa, Så bilder kommer snart!


Ciiz

redan julafton ser ja :P

2009-12-21 12:47:39
http://ciiiiz.blogg.se/
Jennifer

Åh vilket fint halsband och örhängen! :)



Sv: Hehe ja eller hur.

Ja du, ska väl umgås med familjen, vänner och pojkvännen, så blir det nog en massa shpping också :) haha. Själv då? :D Kram

Ciiz

haha de låter bra :D

2009-12-21 13:25:38
http://ciiiiz.blogg.se/
Jennifer

Sv: Visst är det fint? :)



Hehe okej vad mysigt! :)

Lisa

Skit vad Johanna är bra o:

2009-12-21 15:19:35
Mollymus - bloggar från Uppsala

Heheh ja sant xD

Händer annars idag då? :D

2009-12-21 15:25:48
http://mollymus.blogg.se/
Anonym

Sjukt sött halsband där! Vartifrånfår man tag på ett sådant? :3

2009-12-22 17:19:39
Johanna

haha en såndär necesär tar inte lång tid att göra! xD Det är ju typ lätt

2010-02-16 12:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate