Fotosyntesen?

2009-12-14 20:46:21 Allmänt

Hubbabubba.
Ska det vara så jävla svårt att förstå naturkunskapen?
Har suttit aslänge nu och försökt förstå,
 Sandra har t.o.m försökt hjälpa mig med att rita en jättefin bild D:
Men icket sa nicket.
Min hjärna verkar vara bortkopplad idag, Eheh.

Nu när det snart är jul och allt, Visst skulle man vilja ha sig ett eget litet pepparkakshus runt halsen?
Übersött halsband från märket Sweet & Co.
Klicka på bilden för att kolla in det! ♥




Följ min blogg med bloglovin


[lisa bjernhagen]

sv. jaså, läser du min blogg? :)

2009-12-14 22:05:51
http://anewkindofmetal.blogg.se/
sofie

men lisette,minns du inte vad christer lärde oss i nian?? xD det va ju typ luft+värme=kodioxid o druvsocker, elr ngt... heh ok jag har oxå glömt :9

2009-12-15 16:51:40
http://brunettans.blogg.se/
Sandra

Jösses, jag har haft så mycket att göra, och ja, du är riktigt duktig på att uppdatera X) Aw, hoppas det gick bra för dig på provet <33

2009-12-16 17:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate