Renovering av badrum

2014-03-11 22:21:04 Allmänt
Igår så började renoveringen av vårt badrum. Eftersom vi bor i en hyresrätt så har vi inte ett dugg att säga till om , haha..
jag hoppas bara att det blir snyggt i slutändan. Vad jag har förstått så förlorar vi vårt badkar och får istället en dusch,
samt att det blir plastmatta på både golv och väggar istället för kakel vilket jag känner lite sådär för..
 
Hoppas bara att det inte blir en såndär förskräcklig orangefärgad matta :o 
 
Såhär såg det ut innan 
 
Och efter två dagar ser det ut såhär, inget att hurra för än så länge, haha.
 
 
Återkommer med slutresultat då det är klart om typ 1 vecka :)

Anonym

Vad spelar det för roll om det blir orange matta om ni lix inte har en lägenhet som går att sälja???
Orange är snyggt, det handlar om hur man inreder!

Svar: Jo, men å andra sidan så ska vi ju bo här i alla fall ett tag till och vill trivas. Jag har bara alltid hatat just den där typiska orangea badrums-mattan och eftersom badrummet är så litet finns det inte mycket jag kan göra i inredningsväg heller. Men men, de gör ett bra jobb och jag tror det kan bli bra i slutändan :)
lissielimelight.blogg.se

2014-03-12 07:28:56
Julia B

ÅHHH det äääär så svårt.. har själv ett litet badrum och vet inte riktigt hur jag ska inreda det så det känns fint??

startat upp en blogg där jag skriver om skönhet, överhypade produkter och tips till andra intresserade och nybörjare. Bara skrivit 3 inlägg än så länge men känn dig fri att besöka den ;)

Svar: Jo det är ju det :o Ja men jag följer absolut! Älskar ju skönhetsbloggar i allmänhet så :) haha
lissielimelight.blogg.se

2014-03-12 12:39:11
http://jbeautyb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate