sjukling

2014-04-10 11:00:30 Allmänt
Hej hörrni. Long time no see! Bloggen har fått vila ett tag då jag började praktisera på Smarteyes för 5 veckor
sen & inte haft mycket tid till annat. Men nu när jag ligger hemma sjuk i soffan så tänkte jag att jag skulle
bekanta mig med bloggen igen. Även om ni inte är många som fortfarande läser men men :)
 
Jag har börjat längta nåt så jävulskt till sommaren, satt och gick igenom bilder från förra sommaren och det
gjorde ju inte saken bättre. Jag saknar värmen, jag saknar stadsfesten, alla fina kvällar/nätter spenderade med
de bästa människorna, och allt därtill. Åh, kan vi inte bara hoppa förbi resten av april och maj? Vill ha juni nu!
 
Bilder från förra året, saknar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate