torsdag 25/9

2013-09-25 20:58:01 Allmänt
 
Åh, älskade supernatural. <3
 
Min förkylning är fortfarande kvar, hosta och snorig. När ska det gå över?....
 
Idag fick jag trots sjukan besök av Melissa, alltid lika trevligt. Först gjorde jag hemmagjord chailatte åt oss,
såg lite på top model och sen bjöd hon på pizza som tack för att jag och sebbe tagit hand om
bamse några gånger, var bara att tacka och ta emot :) Inte helt tokig dag!
 
Imorgon är det studiebesök på Nordic light som gäller, ugh..
förhoppningsvis går det hyfsat fort.. haha. 
 
 

Anna

Supernatural <3 Gör bara inte misstaget att se längre än till säsong 5! Det spårer efter det och 5e säsongen var tänkt att vara den sista så det är ett sorts avslut på den! :)

Svar: haha eh okej, vi har snart sett klart säsong 5 xD blir nog att se ändå! haha
lissielimelight.blogg.se

2013-09-25 23:05:00
http://variationofbirds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate