Beauty wants inför hösten

2013-09-10 17:44:09 Skönhet
Finns så mycket i skönhetsväg jag vill ha just nu. Men arbetslös som jag är (alltså pank)
så får man fortsätta tråna tills vidare. Priserna är från Eleven.se!

Jenny

Skaffade mig en Juicy Couture parfym när jag var på g ner till mallorca, dock den vanligaste varianten parfymerna ^^ Missade helt att lukta på den nya :(
Hade min tidigare parfym i ung 1år innan den tog slut, så om ett år får jag kolla på den nya haha :p

Svar: Åh! Jag älskar orginalet "Viva la juicy", har faktiskt inte luktat på den här nya för att vara ärlig :] men flaskan ser ju så snygg ut och jag tror att den doftar lika gott eller kanske till och med godare än orginalet!
lissielimelight.blogg.se

2013-09-10 19:01:23
http://papercranee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate