Borta bra, hemma bäst!

2013-10-10 18:50:54 Allmänt

Idag åkte vi från Norrköping där vi spenderat natten hos Sebbes farmor. Vi började åka vid halv 10 i morse. Vid 12 tiden tog vi ett stopp i Täby för att träffa Alma och Jessica som båda pluggar i Stockholm och som jag sist såg i augusti. Var riktigt kul att träffa dem och se hur de bor! Fika bjöds det också på :) 

Vi är fortfarande ca 5 timmar hemifrån. Men då vi väl kommer hem så kommer det att kännas underbart kan jag lova, vi har två katter där hemma som jag längtar ihjäl mig efter! <3 Mina små bebisar! Imorgon ska jag städa och fixa medan sebbe åker iväg och pluggar. Ska ställa fram allt nytt vi köpt till lägenheten och göra det fint tills han kommer hem :) 

Nä nu ska jag sova en stund och hoppas på att vakna upp då vi är framme ;)

Felicia Karlström

Oh gött det såg ut! =)

Svar: Det var det också! :)
lissielimelight.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate