produktiv måndag

2013-10-28 15:03:49 Allmänt
Idag har jag hunnit med en del grejer, och än är dagen inte slut. Började med att tvätta redan kl 7 imorse
och blev klar kl 13, puh. Under tiden jag väntade på tvätten så hann jag bland annat städa, söka två jobb (via
mail men ändå) diska, duscha and now here I am. Magen kurrar, åt senast vid 9 imorse, kanske dags att fixa
nåt fika så jag klarar mig tills sebbe kommer hem och det är dags för middag. 
 
 
Här får ni en supersöt bild på min pluttis också, då man har en dålig dag behöver man bara kolla
på hennes ansikte så är allt bra igen. Hur man kan vara ledsen då man får den där blicken? ♥♥
 
Ska nog koka lite te, fixa nån smörgås och slänga mig i soffan i några timmar nu.. haha!
 
Ciaoo 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate