a fucking joke

2013-03-18 18:03:22 Allmänt
Sist jag skrev var typ för en månad sen.. Och då skrev jag om min mensvärk (om det nu var det).
Och nu ska jag skriva om min magvärk igen. Fast den här gången vet jag inte vad det är som gör det.
 
Har haft ont i magen åter och fram i typ 4-5 månader nu, och vet inte vad det beror på.
Har spekulerat kring alla möjliga sjukdomar som IBS och Endometrios samt glutenallergi,
men att spekulera och söka symptom på google är aldrig bra.
 
Nu de senaste dagarna har jag typ haft magsjuka, eller något liknande...
 
Spydde först i lördags natt och andra gången igårkväll efter en dag av hemskt illamående och magont.
Idag har jag sluppit att spy men har fortfarande skitont i magen! Lägger det sig inte snart så blir det en tripp till
vårdcentralen för en ordentlig undersökning, hatar att ha det såhär. Nu vill jag ha svar!

Fanny

Du kanske har fått någon slagsmagkatarr? För det kan ju bero på många olika saker, ångest/stress osv... Hoppas du får svar av vårdcentralen iallafall!

Svar: Har för mig att när man har magkatarr så har man ont i övre delen av magen, jag har bara ont i nedre delen :o Men jag vet inte.. Ska ringa vårdcentralen imorgon och se om dom kan fixa en undersökning åt mig!
lissielimelight.blogg.se

2013-03-18 18:23:07
http://fannygr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate