God jul (en dag för sent)

2013-12-25 22:44:50 Allmänt
Hej och god jul på er! Hoppas ni hade en superfin julafton, det hade i alla fall jag :)
Firade först hos pappa och stack till mamma vid 2 tiden för att stanna där resten av dagen/kvällen.
 
Fick massvis med fina julklappar, har inte hunnit ta några bra bilder på alltihopa,
men delar med mig av några instagrambilder jag tagit på några av dem i allafall :)
 
 
Förresten, kollade min statistik idag och blev shockad.. 50 st har kollat in idag, och jag har inte skrivit på länge? Vanligtvis brukar det vara typ 6-7 st de dagar jag inte bloggar :) Vet inte varför det kikat in så många
på min blogg just idag, men jag blir såklart bara glad! Kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate