Hej bloggen!

2013-08-19 23:28:45 Allmänt
Är evigheter sen jag skrev ett inlägg här, himla tråkigt.. Instagram har som tagit över för min del tyvärr.
 
Men tänkte att jag skulle passa på att skriva ett litet inlägg nu när jag ligger i sängen och njuter av min sista timme som tonåring.. That's right, imorgon fyller jag 20 fucking år. Känns helskumt att jag ska bli "vuxen", jag känner mig inte vuxen på långa vägar..  när man blir 20 får man bara ta en massa ansvar, att åka buss blir dyrare, du måste betala vuxenpris överallt (dyyyrt). Men jag antar att det finns fördelar också, haha. Nu babblar jag bara! Hur som helst så tänkte jag försöka återta bloggandet lite smått, kan inte lova nåt.. men jag ska göra mitt bästa :) Kram på er!
 
 
Såhär fin var jag tidigare ikväll. Ansiktsmasken luktade gott i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate