goodbye my friend

2013-08-29 22:28:59 Personligt
 
Imorgon flyttar min finfina vän Alma till Stockholm för att plugga på universitetet. Hon kommer att bo där i minst
ett halvår, uhhhuu.. Kommer sakna henne som bara tusan! Men jag har lovat att hälsa på i huvudstaden inom
kort, så försöker att inte bli alltför ledsen.. haha. Hann i alla fall träffa henne igår och även en liten sväng idag.
Igårkväll blev ostbricka, idol och sen kikade vi på pewdiepie-videor fram till 1 på natten, haha. Underbart! 
 
 
Önskar dig all lycka i världen fina du, du kommer ta stockholm med storm! <3

Alma

Åhh men finis!!! Tack!!!
Kommer sakna dig nåt så otroligt!!!
<3333

Svar: :(<3
lissielimelight.blogg.se

2013-08-29 22:53:30
http://almalindstrom.blogg.se/
Anna

När skulle du hälsa på mig då? :( <3

Svar: Det måste jag också göra!! <3
lissielimelight.blogg.se

2013-08-29 23:21:44
http://variationofbirds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate