För lite tid, för lite pengar.

2012-05-11 19:36:01 Allmänt
Sorry för uppehållet, men skolan tar upp stor del av min tid och min inspiration har legat på noll. Tänkte bara dela med mig av mina pengaproblem, lol. Är så himla mycket jag behöver just nu, men jag är inte direkt gjord av pengar :/ Så kommer bli svårt!

Mina ansiktscremer tog sorgligt nog slut förra veckan, och nu visar det sig att de slutat sälja dem.. (Typiskt!) så nu måste jag hitta några som uppfyller samma krav! Mitt hår skulle även behöva fräschas upp med en klippning efter alla blekningar det fått utstå den senaste tiden, någon slags brun utan sol måste inskaffas till studenten så jag inte ser likblek ut bredvid alla brunbrända bombshells, och sist men inte minst: Studentskor!! Varför är man inte rik för?!


Sofie

Haha ja du, den frågan ställer jag mig i stort sett varje dag ;)

camilla

sv: har hört att den ska vara grrrrrymt bra!! behöver en ny också, min håller på att ta slut! :(



var med i tävlingen i min blogg!! :*

2012-05-11 21:36:57
http://ihateyourcrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate