Nyårsklänningar

2012-12-19 21:52:46 Kläder
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.
 
Som jag har sagt flera gånger förut så fullständigt ÄLSKAR jag missguided.co.uk, deras kläder är såå min smak!
Klickade mig nyss in på sidan för att titta om det fanns någon snygg nyårsklänning, och yeeze säger jag bara.
 
Hittade inte bara 1, utan 9 stycken underbara skapelser. Åhåhå. Why?! Eftersom jag bara har kvar några
hundralappar som ska läggas på julklappar så gör det ont. I need one of these desses!! D:
 
 

Ida Maria

Satan så snygga! :)

Svar: I know!! Dog snygghetsdöden :o I need!
lissielimelight.blogg.se

Linda

Den i mitten längst ned!! Woah!

Svar: Jaa! Älskar den :)
lissielimelight.blogg.se

2012-12-20 00:11:23
http://immacule.blogg.se/
Sofie

WAH! Håller med om att den i mitten längst ned är för snygg!

Svar: haha :D jaa det är den!
lissielimelight.blogg.se

Anonym

åh dör vad fina! vågar dock inte beställa, skulle ju dö om dom inte hann komma innan nyår :(

Svar: haha känner samma sak :C
lissielimelight.blogg.se

2012-12-20 15:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate