Typ världens bästa tävling

2011-10-17 20:41:24 Allmänt

 

Jag är med och tävlar om ALLT detta smink hos Sminklådan. Helt underbart!

Något av de största och bästa priserna jag sett! Klicka på bilden för att komma till tävlingen. ♥


  • En 120 palett
  • Depend lösögonfransar nr 2
  • NYX Jumboeyeshadowpencil i Milk
  • E.l.f Corrective Concealer palett
  • E.l.F Nail polish i Fluorescent Pink
  • Make up Store Microshadow Nectar
  • En ögonskuggspencel i äkta hår
  • Dove intensivbalsam
  • Småburkar med sample på alla mina glitter från smink och perukmakarn
  • En stor burk med rosa glitter(med blå duochrome) från smink och perukmakarn
  • 2 nagellackshjul

johanna S

Jag har sökt efter nagellackshjul. Var finns det? :O

2011-10-18 09:10:41
http://crazylizard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate