Prommis med tjejerna

2011-05-22 19:55:01 Allmänt
Idag bestämde jag, Alma och Johanna oss för att ta en promenad i solen. Vi köpte glass,
fotade en söt anka som vi kallade "Josef", och slutade upp på kullen bredvid ica!

Eftersom jag själv inte tog några bilder så har jag inget att visa er. Jag måste skaffa mig
en systemkamera. Den lilla digitalkameran jag har nu är skräp :(

Är riktigt sugen på Nikon d3100 eller Canon EOS 550D!
Perfekt 18 årspresent till mig *puppyeyes*

Stina

Sv: Aha, vad synd att de är så dyra! Men tack för infon iaf :D

Alma

Sv: Men är du seriös? Det är inget fel på nån av bilderna. Speciellt den där du dricker? Vad är det för fel på den?

2011-05-22 20:44:03
http://almalindstrom.blogg.se/
Alma

Näe det gör du inte, bara i dina ögon, och jag fattar inte varför. Får jag inte ha kvar den som ser ut som en Lokareklam?

2011-05-22 20:49:10
http://almalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate